Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

martin5.3

22. 12. 2010 15:10
Proč?

Proč někteří jedinci nemají rádi kytky a rostliny vůbec? Již tolikrát bylo dokázáno, že spolu rostliny komunikují a dokonce že pocitují emoce jako je strach a podobně.

0 0
možnosti

lahab

22. 12. 2010 14:52
Kdo nežere maso...

... ubližuje kytičkám. A ty jsou taky živé. Žijte ze vzduchu a raději nejezte nic. ;-D

0 0
možnosti

Kolokol

22. 12. 2010 13:10
Náhodou, já jsem se zastyděl.

Každý rok máme kapra ve vaně. Když jsem si představil, jak na něj zase vezmu paličku ..... brrrrrr.

Letos mu jenom vypustíme vodu a necháme ho leknout.

0 0
možnosti

marlow

22. 12. 2010 13:27
Re: Náhodou, já jsem se zastyděl.

To snad radsi tu palicku kdyz uz ho chcete zabit. Vy utecete pred svym strachem a kapr kvuli tomu bude trpet hodiny.

0 0
možnosti

Kolokol

22. 12. 2010 12:25
On už je to takový kolorit tyto akce

Pamatujete jak v 90. letech podobné party dělaly tyjátr při Velké pardubické?

0 0
možnosti

Kruton

22. 12. 2010 12:21
Hlavní problém je v zabíjení na veřejnosti

Spousta věcí je nutná nebo žádoucí, a přesto není potřeba, aby se tak dělo na ulici. Žádné jiné zvíře není zabíjeno s takovým počtem diváků. Nechápu proč..

0 0
možnosti

Dita_1

22. 12. 2010 12:28
Re: Hlavní problém je v zabíjení na veřejnosti

Z venkovske zabijacky se dela taky sou.

0 0
možnosti

Naivní volič

22. 12. 2010 12:11
Ab absurdum

bychom takto mohli uvažovat až do úplného vyhynutí lidstva. Asi kromě sadistů, masochistů a zvláště otrlých jedinců nikdo nemá z porážky (neplást si se zabíjením) jatečných zvířat radost. Hlídat však humánnost a utvářet veřejné mínění k odstranění týrání zvířat nejen při jejich chovu, ale také při dopravě na jatka považuji za důležitější, než jmenované akce ochránců zvířat.  

0 0
možnosti

bodlinka

22. 12. 2010 11:37

jsem všežravec, kdyby to příroda chtěla jinak, nadělila by mi bachor, nebo aspoň pořádné slepé střevo jako má kůň nebo trošku menší slepé střevo jako má králík a k večeři bych hold jedla vlastní měkké bobky nebo bych si v klidu přežvykovala. Protože tomu tak není, masu se nevyhýbám. Nejím ho nějak extra moc, průměrnou spotřebu 80 kg/osoba/rok dám těžko, ale chutná mi a to zvíře si pro tento účel klidně podříznu. Bez traumatu přežívám vánoční prodeje kaprů, ani praxe na jatkách na mě neudělala větší dojem. Takže ani tahle ochranářská iniciativa mě nedojímá.

BTW kapra nejím, protože mi nechutná. Stejně tak pes asi nebude nic moc, když se to cmudí s česnekem. A když vidím, co ten pes je ochoten požrít...přechází mě chuť.

0 0
možnosti

Polička

22. 12. 2010 12:03
Re: Já

Kapra jsem měl vždy ve vaně, k potěšení dětem, později vnukům. Věděly co jej čeká a těšily se na až bude na talíři. A to jsem prosím taky ochranář. Teď si jej nechám podříznout, už jsem tak nějak línej uklízet ten svinčík. Různí "aktivisté", dělají jen ostudu těm, kteří chtějí pro přírodu skutečně něco dělat.

0 0
možnosti

marlow

22. 12. 2010 11:35
hmmm

Vzdycky jsme meli kapra. Moje predstava vanoc byl stromecek, kapr a hromada darku. Ale ted uz si nejsem jisty. Nepotrebuju kapra jidla mam dost. Nepotrebuju stromecek - sice krasne provoni byt ale kdyz budu chtit citit vuni lesa pujdu do lesa. Nepotrebuju darky. Mam vse co potrebuji. A co nemam si koupim.

0 0
možnosti

marlow

22. 12. 2010 11:37
Re: hmmm

Ale tesim se na vanoce k tatovi. Ten to vsechno urcite bude mit. Ale pujdu bez darku. Vezmu jen lahev medoviny pro vsechny kdo tam budou. A ta se vypije na miste. Chci je videt a rict jim ze je mam rad. Nic vic.

0 0
možnosti

Dita_1

22. 12. 2010 11:27
Ano, aktiviste jsou vegetariani,...

... povetsinou primo vegani.

Argumenty pro jezeni masa typu "co jineho bychom jedli", pripadne "maso je nenahraditelne" neberu - konec koncu, Americka vyzivarska asociace i SZO tvrdi neco jineho. Nez se vymlouvat, je lepsi rict, ze cloveku maso chutna a je mu fuk, ze kvuli tomu zvirata trpi. To ale dokaze jen maloktery jedlik masa.

0 0
možnosti

sharkcom

22. 12. 2010 11:23
jajda

prkev :-):-):-) to sem tomu dal....;-O

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS